Seyma0323 Ayseaysa canim cok cok gecmis olsun, sanciniz nst de mi çıktı yoksa şu an ağrilarınız mi var? Üzülme canım haftan çok erken değil🙏 bir kaç iğje vuracaklar ertelemek için bir kaç hafta daha dayanir merak etme.. olmazsa bile hiç üzülme haftan güzel🥰
Ayseaysa Seyma0323 utrasona verir vermem sancın var dedi alttan muayene etti acilmada var dedi nts ye girdim ondada çıktı inaallah bı sorun olmaz vaktinde gelir kızım
Seyma0323 Ayseaysa Tekrar gecmis olsun canim iyikide gitmişin🙏 Sana gerekenlere yaparlar merak etme, bir çok tanıdığımin başına geldi