Ayseaysa findiklibadem öncede çok hareketli değildi ama yinede hissediyordum şimdi karnım sertlesiyo yukarı doğru cikiyo sadece bu
Ayseaysa Seyma0323 bende bir ay falan önce gittiğimde aynı şeyi yaşadım randevu al polikliniğe git dedi hiç bişey yapmadi
Ayseaysa Merve201119 bu gün özelde randevu varmış saat 1 de gidicem inşallah bı sorun çıkmaz dua edin lütfen
Ayseaysa Havva34 Gaziantep’te oturuyorum canım tıp fakültesine gidiyordum randevusuz bakmiyolar özeli aradım bu gün için randevu varmış saat birde gidicem inşallah bı sorun yoktur dua edin lütfen
durumoms2 Ayseaysa inşallah bişey yoktur canım. Hiç değilse için rahat eder doktordan bilgi alırsın iyi olur. Endişeni anlayabiliyorum 🙏
Fattuma Ayseaysa bende Gaziantep üniversite hastanesine gidiyorum,gecen gece çok ağrım oldu,hemen hastanenin acilinde giris yaptim, yukarı kadın doğum bölümüne çıkarttılar,nst,ultrason,kan degerlerime herseye baktılar, çok güzel ilgilendiler
durumoms2 Ayseaysa bu haftalar önemli canım. Benim erken doğum riskim var ve sürekli hareketlerini takip ediyorum. Banada doktorum bi anormallik olursa acile gel dedi. Bence gitmelisin. En azından için rahat eder 🤗
findiklibadem Ayseaysa evet bende hep cok hareketli diye okuyorum yorumları benimki hep az bişey kımıldıyo öyle sert tekmeler filan yok beni rahatsız edecek kadar uyutmayacak kadar kımıldaması yok Ayrıca bazen iki gün sessizliğe büründüğü oluyor seninki gibi Bi sonraki kontrolde doktora sorucam niye böyle diye sen daha önce sormuşmuydun hani niye bizimkiler çok oynak değil
Ayseaysa findiklibadem ben bir ay falan önce yine hareketsizdi gitmiştim bebek hareket ediyo sen hissetmiyosun demişti utrasona kimildiyodu ama onda geceleri uzandigimda bende hissediyorum şimdi oda yok bu gitmemde soracagim
Seyma0323 Canim hafifde olsa hareketlerini hissettin bişey yoktur insallah :)) hiç bisey hissetmeseydin biraz korkardik.. gönlünü ferah tut bişey yoktur
Fattuma Ayseaysa Aa çok üzüldüm,benimle cok iyi ilgilendiler,birkac ultrasona falan baktılar,yani öyle gondermediler eve