Gul47 33 en son 34.haftada doğuma alıyoruz
bebekler ve kalan her şey iyiyse neden 34 ki🤔 benim ilk takipli olduğum doktor her şey normal ilerlerse 36 diyordu. doktor değiştirdim şimdiki doktorum 38. haftaya kadar yolu var diyor. sen iyiysen, bebekler iyiyse, suları iyiyse. 38. haftadan sonra risk oluyor diyor. ondan öncesi her haftadaki risk eşittir diyor. 37 deki risk 20 de de var gibi. 34 çok erken geldi, tabii her şey normal ilerlerse. bebeklerin arasında amniyon zarı var mı? belki bununla alakalıdır