Havva34 yeknu bende erteledim şimdi bişey kalmadı diye alaşım yok yatakda üç dört yastıkla yatıyorum 😂😂😂😂
Havva34 yeknu dün akşam zaten rahat tanıyorum azıcık daha kayarmisin dedim koltuğa gidebilirim diyo 😂😂😂 yok dedim o kadarı gerekli değil 😂😂
yeknu Havva34 😂😂 benimki o evreyi geçti sonra yataktan düşcem demeler başladı şimdi de bi köşeye sıkışıykr hayır bazen tekme atıp düşürmek istediğim anlar olsa da kıyamıyorum öyle görünce😂
Pinarr9 NM_mom Ben büyük olanından değil de bel ve karın desteği olanından aldım daha portatif diye ve daha sonra daha çok alanda kullanırım diye. E bebekten aldım fiyatı da daha uygundu. https://www.e-bebek.com/baby-mom-cok-fonksiyonlu-hamile-destek-yastigi-p-byp-1453/ Ben 6. Aydan itibaren ağrılarım olunca kullanmaya başladım rahat uyuyorum şimdi. Sırt üstü de dönmeyi engelliyor .
Mucizebeklerkennn NM_mom vallahi ben 6 haftalıkken aldım şu anda 26 haftalığım o kadar rahat ediyorum ki onsuz yapamıyorum. O olmasa bence asla uyuyamam yani. İleride emzirme yastığı olarak da kullanacağım alın alırım bence herkese
Minnacksevdack NM_mom normal bir yastığı biraz inceltip kullandım ben. Ama bir daha hamile kalırsam ilk alacağım şey hamile yastığı 😂 Son aylarda çok zorluyor çünkü göbek 🙊