Ben 3.ayımda almıştım o zamanlar kullanamadım birisi beni sarmış da boğulucakmışım gibi geliyordu.Kaldırıp koymuştum bir köşeye.Ama şimdi 7.ayıma girdim iyiki almışım elimin altındaymış diyorum.Onsuz yatınca sırtım belim nerem varsa ağrıyor.Karın büyüyünce büyük konfor sağlıyor, asla boşa para değilmiş