srvsms uykucusirin ay bende 32+1 1 hafta önce resmen ayaklarını hissettim elimde çok değişikti öyle hareketli ki ben bile şaşırıyorum bazen ani tepkisine korkuyorum bakalım doğunca aynı performansı göstermeyip uslu bebişler olurlar 🫶🏻