HavvaSonmez03 Senaemil ben kız Olursa Asuman koycam Birde Masal,Alya,Asya,Açelya bunları önerebilirim 😊
Ozay89 Adeninannesiii parla günes çok güzel oluyor hep bunu istedim erkek bebegim olucak erkek ismi bulamıyorum
Papatyaesin Hilalnur12 isminiz hilal nur sanirim ay bende iki isim arasindayom hilal ismini cok seviyorum birde zehra ismini hangisi karar veremedim🤭🤭hilal ismi sizce nasil kullanimi zor mu esim halil gibi geliyor bana dedi hevesimi kırdı anlam bakimin zehra cok guzel ama hilaldede gönlüm kalicak siz benim yerimde olsaniz ne tavsiye ederdiniz 🙈🙈
Burciin19 Senaemil kız olursa cinsiyeti zeynep ada ama erkek olursa daha karar veremedik ilk oğlumun adı kuzey bakalım🌸
ugurboceginibeklerken Senaemil bizim Eylül olacak 😍 Ama Yaren, Ela Nur, Efnan, Milena, İklimya isimleri de çok hoşuma gidiyor 😍 (Milena Almanca kökenli zarif ve sevilen kız demek) (İklimya dünyaya gelen ilk kız çocuğu demek)