Minik1Civciv çok az duydum çok ufakms 3.1mm dedi
zaten en son gttgim doktor bı değişikti 2 hafta sonra gel dedi hayırlı olsun dedi işte 2hafta sonra bende başkasına gideceğim ama daha erkene gideyim diyorum ağrım çok ve kalp atışı net duymak için. şu ağrılara kafam takıldı korkum 2kayibm var panik atağı ondan 😔