Ark Emedko https://imgyukle.com/i/nQYU51 buda bizim hastane cıkisimiz 🌸 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Melikemercimek Ceremua canım bunu doğumhaneye vereceksin demi orada giydirecekler o şekilde çıkacak değil mi
Ebruliiiiiii Ceremua bende böyle bi set yaptırmak istiyorum nerden yaptırdınız fiyatı ne kadardı acaba ?
sendekimsinnn Ceremua bende böyle bi hastand çıkışı yaptırdım ama doğar doğmaz bunu giydirmeyi düşünmüyorum çünkü ilk giydirilen kıyafet çabuk kirleniyormuş herkes öyle diyo o yüzden normal 5 li bi hastane çıkışı aldım onu giydiricem
Melikemercimek Ben isimli yaptırmayı düşünüyorum ama ilk isimli giydirilir mi yani giydiren var mı acaba . İçimde bi korku gitti çocuğu karıştırmasınlar isimli olan kıyafeti ile çıksın doğumhaneden istiyorum 😅
Cigdemalp Melikemercimek ben önce başka takım giydireceğim sonra isimlisini çünkü isimli hemen kirlenecek ☺️ İsimli ile hastaneye gelenler görsün isterim 🧡