Mrlbrk deryamehmet35 Progestan kullandim ya ondan belki gecikme olur diye düsunuyorum nedense hic hamile oldugumu dusunemiyorum 😓
Mrlbrk deryamehmet35 Doktor verdi canim.hamilelik olursa iyice tutunmasini saglasin dedi.Bide adetlerim 12 gun falan suruyodu onuda duzenlesin diye galibaa
Mervenurerva Ben hamileyim herhalde adetim bir gün geçti ve rahmimin büyüdüğünü hissediyorum karnım yukarıya çekilmiş gibi sanki
Mervenurerva Test yapmadım da bugün sabah olmam felan gerekti olmadım yarınıda bekliyim olmazsam ertesi sabah yapıcam testi kuzum
mimarsub Mervenurerva Silik de olsa çıktıysa hamilesin demekmiş diye tekrar yapmadım. Adetim 3-4 gün gecikiktikten sonra kan tahlili verdim. Baya yükselmişti beta hcg. Yani hamileyim 😊 Rabbim isteyen herkese hayırlı zamanda nasip etsin inşallah 🙏🏻
Mervenurerva mimarsub ay ne güzel maşallah sağlıkla büyüsün hayırla ağrısız sancısız doğsun inşallah kuzum darısı benim başıma 😍🐣 Dua et nolur 🙏🏻