Mrlbrk Yoksa da üzülme canım rabbim hayırlı zamanda hayırlı evlatlar nasip etsin bizim gibi isteyen herkese inşallah🙏🏼 Biz korunmayı bırakalı aylar oldu o zamandan beri her ay adet gecikmesi her gecikmede bu ay mı acaba diye test yaptık ama negatif tam artık tutmaz diye vazgeçmiştik ki pozitif çıktı şimdi keseyi görsek sonra kalp atışını duysak diyoruz bi yandan ilk gittiğimiz doktorun beynimize soktuğu kurt da kemirmiyor değil hani, “dış gebelik” demişti ama biz diyoruz bizim için ne ne zaman hayırlıysa o zaman olur 😊 iyi düşün iyi olsun en kısa zamanda diyelim inşallah 🙏🏼🙏🏼🙏🏼