Aselinkooo Yani şöyle bir şey söyleyeyim genel cerrahi de çok serviste kaldım ve emin olun mahremiyet orada da çok fazla var gerekiyor örnek veriyorum Annem kadın servisindeydi başında babam refakatçi kaldı Annem Meme kanseriydi göğsü alınmıştı ve oradaki bütün kadınların göğsü alınmıştı onlara mahremiyet gerekmiyor muydu? Elbette ki gerekiyordu ama şartlar öyle gerektiriyordu ve onların başında da erkek refakatçi vardı yani hiçbir bölümde devlet hastanesinde böyle bir kural yok Sadece kadın doğumda var Evet kendimle kıyasladığımda Tamam haklısınız ama şöyle de bir şey var yanındaki hasta yapayalnız kalsa ben bir şey demem yani açıkçası eşinin kalmasına sadece emzirdiğim zamanlarda eğer perde yoksa eşinin dışarı çıkmasıni isterim kalacağı zaten 2 gün en fazla