Deletedmom_7 Ama herkes rahatsız olur perde koydu da bebek ağlıyor mesela gezdiriyorsun vs tuvalete kalkıyorsun sürekli ped degistirmeye. Kimse odasında yabancı bir erkek varken uyumak istemez ki. Ben de ilk doğumda devlet Hastanesi’ndeydim yanımdaki kadın rahminden ameliyat olmuş ve kocası vardı yanında. O kalacak dedi biraz da dediğim dedik bir kadin doktorun birini tanıyormuş o izin verdi deyip duruyordu. Arada perde falan da yok olsa da değişen bir şey yok benim için zaten ben eşimi aradm böyle böyle diyorlar dedim eşim anında geldi ve eğer eşimin odasında başka bir erkek kalacaksa ben bu hastaneyi şikayet ederim dedi anında adamı çıkarttılar. Olmaz çünkü mahremiyet diye bir şey var hele lohusalıkta kayınbaba bile çekilmiyor kaldı ki elin adami