Ayy kahkaha attım okurken, sakın yanlış anlaşılmasın. Ben ilk 3 ay günde 3 kere kullandım. Şimdi son 3 aydayız yine günde 3 kere kullanıyorum. Eşimden özellikle istemedim. Tüm seksepalitem gidiyor, git dedim görme. Kendimi parmaklıyormuşum gibi geliyor 🤣🤣🤣
Ama asıl benim anlatmak istediğim başka bir konu var. Bir ara doktorum vajinal probiyotik vermişti, minik bir operasyon geçirmiştim. Azcık da kanamam vardı. Progestandan alışkınım diye içini okumadan itekledim içeri, yattım uyudum.
Sabah kalktım wc girdim. Löp diye bişi düştü tuvalete. Azıcık kanlı felan. Nasıl korktum. Başladım ağlamaya, daha 3 aylık felandı gebeliğimin. Dirseğime kadar poşet geçirdim, aldım tuvaletten o şeyi. Tuttum, tutamadım. Nasıl ağlıyom ama. Eşim de korktu. Dr aradık. Durumu anlattık. Bebekle ilgili değildir, bebek okadar değil vs sakinleştirmeye çalışıyor beni. Azıcık yat uzan, ağrın, kanaman artarsa gel hastaneye dedi. Ağlıyorum ama hala. Sonra aradan zaman geçti. Tedirginim. Hadi dedik dr gidelim, bir baksınlar. O çıkarttığım şeyi de poşete koymuştum. Eşime dedimki onu da al gösteririz. Eşim eline bi aldı. Yumuşamız cıvık bişi olmuş. Meğer fitilmiş. Probiyotik fitil 🤣🤣🤣
Progestan gibi kolay erimiyormuş. Önce ıslatmak sonra iteklemek gerekiyormuş. Tabi gece boyu erimemiş sabah da tuvaletimi yaparken klozete düşmüş. Bu seferde gülme krizine girdik karı/koca. Aradan zaman geçti, dr sordu yeniden bişi olmadı dimi diye. Gülmeye başladım. Durumu anlattım. O da başladı kahkaha atmaya. 🤣🤣🤣🤣