Mervedez159 offf aklıma yıne rezilliğim geldi ilk gebelıgımde kullanmam gerektı dedıkı doktor fıtıl kullan tehlıkem vardı ama ben tabı eve geldım dedım askım nasıl yapcam oda dedı yaparsın ya nolcak fıtıl yanı alt tarafı ben banyoya gırdım yaptım sonra dedım kı ala alaaa bunu ne faydası olabılır kı oradan nasıl işe yarıyo acaba keske ılacı fln olsa dha etkılı olmaz mı sonra ablamı aradım dedım tamam yaptım aaa aferım sana zorlandın mı korkmadın demı fln dedım kız neden zorlanayım hep yapılan sey bebeklere bıle yapıyoz ne var bunda ama dedım ordan nası lfaydası oluyor kı nasıl bebeklere yapılan dedı kızzz sen nerden soktun fıtılı dıye bır bagırdı sonra ben bır agla bır gül popomdan sokuverdım fıtılı 🫣🫣🫣🫣🫣🫣🫣🫣🫣 eşime kostum gıttım dedım böle böleee askm popodan itiverdim ay dedı ne safsın okumadın mı receteyı bende hemen nasıl yaptın dıye sasırmıstım dedı meger benım adam dha akıllı receteyı okumus netten baktım arastırmıs ama bana solememıs bılıyom sanıp sonra eşim yardım etti bir hafta fln sagolsum o yaptı