Hanifegg Gerçektende öyle bu durumu takmasamda kabullenemediğim içimde tutamadığım o kadar sıkıntı varki.Dokunsalar ağlıycam.Ben evladi bana bir yoldaş koşulsuz ,sebebsiz sevicek bir birey diye sahip olmak istiyorum açıkçası .(Demek istediğinizi anladım merak etmeyin yanlış da anlamadim benim başımdan da ayni durumlar geçti zamanında.Siz şanslisiniz size saygi duyan bir eşiniz var bazi eşler saygi duymayi birak sizi nasıl istyorsa öyle olmanizi istiyor sizi asla kabullenmeiyor çoğu zamanda bir birey olduğunuzu unutuyor.) Mutluluğunuz daim olsun.🥰