Hayat70 belki garip gelebilir ama ben kapalıydim ve çok küçük yaşta kapatmışlardı zorla küçük dediğim 15 fln değil yanlış anlaşılmasın 9-10 yaşımda ve aklım başıma geldiğinden beri istemiyordum son zamanlarda beni o kadar sıkmaya başlamıştı ki anlatamam evden dışarı cikamiyordum çıkmak da istemiyordum oturup ağlıyordum sürekli ve sonunda aileme söyledim ve açıldım eşimin mesleğinden dolayı farklı bir şehirde yaşıyoruz evime gitmeden 1 saat önce söyledim ve sonrasında açıldım alışma surecim oldu benimde tabiki gerçekten başkasına anlatınca saçma geliyor belki ama bir daha adet görmedim eve geldikten sonra o ay hamile kaldığımı öğrendim ve hiç tedavi görmedim tabiki bu benim kafamda biten bir şeydi benim deneyimim bu şekilde olduğu için verebileceğim en büyük tavsiye en başta içinde olduğun durumu kabullenip ben bununla yaşayacağım diyebilmelisin sonra gerçekten hayırlı zaman diye dua et ve inan çok hayırlı ve tam zamanında geliyorlar kendini bu ay da olmadı diyerek hiç üzme hatta hiç test fln da alma eve çünkü bende başta her adetimde yapıyordum test benim için de çok zor geçen bir dönemdi. Ve ne yapmak istiyorsan onu yap biri üzülecek aman ne dicekler diye düşünme çünkü sen kendin için çok özelsin hepimiz kendimiz için çok ozeliz❤️