Busra077 Âmine çıktı 🤭 eşimin cok istediği bir isimdi eğer o diretse istemezdim ama beslemeyle çıktığı için benim de sonradan içime sindi ve diğer isimlerde cevremizde bebekler var ama Amine ilk bizim bebeğimiz olucak 😊 eylül de güzel bir isim elif eylül veya eylül ada ismi de güzel oluyor ben anlasilir sade kısa isimler bakiyordum genelde 🤗