Safiyenurrr
Ben yaptırdım çünkü evet herşey allahtan yavrumuz her şekilde kabulümüz ama farklı durumlarda var. Mesela edward sendromu eğer bebekte böyle bir durum varsa bu genetik bozukluğa sahip bebekler doğduktan sonra bir hafta kadar yaşıyor bu durumda o bebeğe bunu yaşatmak ne kadar doğru bilemeyiz Allah korusun. Birde diyelim ki down sendromlu Allah korusun böyle bir durumda önceden bilmek ailenin kendini duygusal olarak buna hazırlaması, bebeğin doğduğunda ki yaşam ortamını buna göre hazırlaması ve bu genetik duruma sahip bebeklerle nasıl ilgilenilmesi gerektiği nasıl yaklaşılması gerektiği ile ilgili araştırma yapmak gerekiyor. O yüzden önceden bilip önlem alıp hazırlık yapmak doğru karar bence