Sedabariskarisan https://resimyukle.io/r/fUAIqZLTVO 19+3 ten selamlar var mı hamilelik fotolarınız kızlar❤️🥰😁
HavvaSonmez03 Sedabariskarisan daha hiç aynanın karşısına geçipte fotoğraf çekmedim göbek yok çünkü 😂 bizde 19 haftalık olduk arka arkaya doğuracaz galiba 😂
Seyma0323 Ayy kızlar ben utandım şimdi ben 23+1 haftalığım ne eşimle ne kendim çekmişim ya, sözde her ay çekecektim 🤭
Sanal_koala00 Seyma0323 ben 12 hafta 3 günlüğüm 8. Haftamdam beri çekiyorum 😌 şöyle yani 8. Haftada başladım çektim şimdi bi de 12. Haftada çektim yine aylık olarak yani 😌
izobellaaa-_- Şuan 33 +1 karnım yok denecek kadar az daha çıkmadı sayılır eltimin düğününden son fotom 😂😂🤩
Sedabariskarisan izobellaaa-_- ne kadar az göbüşünüz varmış hiç belli bile değil sanki daha iki üç aylık hamile gibisiniz 😂
Sedabariskarisan Sehrbnon122 keşke benim de ikizimiz olsaymış ama Allah kız nasip etmiş çok tatlısınız maşallah 🙏🏻❤️
Minagezer Sedabariskarisan <img src=“https://imgyukle.com/f/2022/08/17/nJTO7y.jpg” alt=“nJTO7y.jpg” border=“0”> <img src=“https://imgyukle.com/f/2022/08/17/nJTNqp.jpg” alt=“nJTNqp.jpg” border=“0”> Oğlumu beklerken😇🧿🥹
izobellaaa-_- Sedabariskarisan daha burada elbise çok dardı normal de belli olmuyor aslında ben normal de göbekli biriydim yAni her yerim zayıftı göbeğim hep vardı hamilelik de tam tersi oldu anlamadım vallaha 😂