Merhaba kizlar nasilsiniz iyisiniz insaAllah, ben cok cok iyiyim Allahim bozmasin. 5ayin sonunda 8 haftalik hamile iken düşük yapmistim ve dun ogrendim ki tekrar hamileyim🤲🥰 bugun kan aldirdim tam kac haftalik bilmiorum ama benim tahminime gore 6 veya 7 haftalik olmasi lazim🤗 benim cok korkularim var acaba yine olurmu diye hevesim kursagimda kalirmi diye cok soruyorum kendime ama insaAllah olmaz da bebegimi sag saglim alirim kucagima.. benim gibi yasayan oldumu olan varsa nasil gecti surec saglikli dogum oldumu?? Sevgiler Ebru