tazebiranne_hg04 Evet kızlar 38. Haftayı dolduruyor oluyorum yarın, doğumla ilgili hiçbir gelişme yok henüz 🤣 yarın ne olacak ne diyecek çok merak ediyorum. Yarın kontrolü olan annişler yazsın. Yarın da bu postun altına ne durumda olduğumuzu yazalım 🤭
Selimkemalinannesi tazebiranne_hg04 38+6 uğratasınız gire 39+3 yarın kontrole gidicem Ya squat yapıyorum vs ama hala açılma yok doktor yarın boy kilo kontrolü yapacak dua edin açılma da olsun kızlar yada bugün beni sancı tutsun doğurayım ya 🥹
burcuslv tazebiranne_hg04 Benimde yarın kontrolüm var 38+0 dayız ,çatı muayenesi olucam bakalım ne dicek doktorum 😊
tazebiranne_hg04 Adensmom8 Mineztrk Selimkemalinannesi Gamze202292 burcuslv Merveberill Elifakkara Oelrlrkmemdmd Fatma023 Aselinnannesii16 Evet kızlar bizde birşey yok iri bir bebek olduğu için doktor bol squat ve yürüyüş yap 4 kg olursa normal doğum zor olur dedi haftaya kadar doğur artık dedi anlayacağınız 😂😂 pazartesi tekrar kontrol çatı muayenesi olmadım hala 🙄 sizde ne var ne yok
tazebiranne_hg04 Selimkemalinannesi ay inşallah bir sancı bir suyun gelmesi birşey olur da bebişini kucağına alırsın 🙏🏻☺️
Gamze202292 Bende yarın gidicem nasipse 38+3 ara ara sancılarım var ama yalancı sancı olduğu çok belli bekleyelim bakalım ne zaman gelecek prenses
Elifakkara tazebiranne_hg04 benimde yarın nasipse kontrolüm var.36+6 olacağım nasipse bakalım kaç kilo oldu 🙏
Oelrlrkmemdmd tazebiranne_hg04 bende 33+1 im yarın doktor kontrolüm var çok heyecanlı yine nst ye gireceğim
tazebiranne_hg04 Oelrlrkmemdmd 30. Haftadan beri giriyorum 34 de sancı çıktı sadece başka hiç çıkmadı 😂