Eyll06 çok doğru söylüyorsun güzelim. Hep negatifi görmekten artık strese girdiğim için korkuyorum o yüzden yapamadım eşimde bu kadar stres etme olursa olur olmazs olmaz oda çok istyor Ümit ediyor biliyorum ama bakalım ne olacak yarın yapmayı düşünüyorum çünkü kasıklarım ağrısı pek normal değil gibi😣