Zln2152 aynı tarihte adet olmuşuz canım benimde gecikti sürekli uyku hali var bendede hiçbirşey yapmak istemiyorum belirti sayilir bunlarda ama bekleme taraftarıyım bende en son mart ayında düsük yaptım birazda ondan korkuyorum galiba ama nasip bakalım hakkımızda hayırlısı😇