2Meyve- Yagmurrr98 bu demir hapı happy mom da bir bana dokunmuyor herhalde ya 😅😅😅😅 arkadaşlar bende aç karnına içiyorum sabha kalkınca ama niye bende bu dedikleriniz olmuyor . İkinci gebeliğim. Oglumdada olmamıştı. Hani çoğu kişi bu posttan açıyor
Yagmurrr98 2Meyve- Canım benim yaşadıklarımi yasasan bana acirrdinn maalesef o ilacı kullandıktan sonra kusmalar ayrı Burun kanamalarıni ayrı yaşadımm
Rabia04_09 Yagmurrr98 Banada dün doktorum verdi henüz başlamadım ama gece yatmadan alırsam daha iyi olacağını söyledi mide bulantısı yaptığı için. Mide bulantısı hapı kullanıyor musunuz
Yagmurrr98 Rabia04_09 Herkeste aynı reaksiyonu göstercek diye bişey yok kullanın yan etki yaparsa değiştirirsniz
Yagmurrr98 Damlaakayatr Yok canım korkma Allah’ın izniyle bişey olmaz seni etkiliyor sadece bı daha alma ama doktorun değiştirsin
zumzum Bende aynı ilacı kullanıyorum ama bende yapmadı. Gece yatmadan alıyorum bide sabaha karşı yada 6-7 de felan uyandığımda içip tekrar yatıyorum.