Mom69 bilemem kuzum kadın doğumcuna Bi sor bana kadın doğum doktorum yazıp raporladı doğuma kadar kullanıcaz her ihtimale karsı dedi cünkü ben 23 haftada erken doğum yapıp ikizlerimi kaybettim söyledim yıprandım bunu da kaybetmek istemiyorum dedim gereken her tedaviyi yaptı sagolsun