Merhabalar kızlar bu ikinci gebeliğim nasip olursa henüz daha bebeği göremedik. İlki boş gebelikti. Kalp atışından çok korkuyorum genelde kalp atışı neden durur beslenme ile alakası var mı peogestan kullanıyorum doktorum yazmadı ama düşük olmasın diye bir zararı olur mu