Minnacksevdack Nihan6 ben de 38+5 teyim. Dün doktoruma çatı muayenesini yapmadıklarını söyledim. 40. Haftada bebeğin daha gelmek istemezde doğumu tetiklesin diye o zaman yapıyoruz dedi. Her doktor farklı bir yol izliyor 🌸