Nihan6 Hanımlar merhaba, 38 haftalık gebeyim. Bebeğim baş aşağı yani normal doğum pozisyonunda. Doktorum 2 haftadır bana “her an gelebilir, gelişimi tamamlanmış” dedi. Ama daha hiç NST, çatı muayenesi ve açılma muayenesi yapmadı. Size ne zaman yapıldı?
Delimavi Nihan6 çatıyı 38. Haftada yaptı bana ama her doktor yapmayabiliyor. Nst 35 den sonra yapılması lazım
hunilimom Nihan6 35 den beri nst giriyorum 39+3 de çatı muayenesi yapıldı hatta doğum başlasin diye baya bı müdahale etti bugün de kahvrengi akıntım geliyor sancım vs yok benim de
Whitewomen Nihan6 Çatı muayneme 1 gün kala doğuma gittim o zaman yapıldı. 38+1 de ama nts için pazartesi gideceğim 34 haftalık olunca gel dedi.
Delimavi Nihan6 çatı muayenesi yaptığında açılmaya baktı. Haftaya tekrar gidicem tekrar açılmaya bakacak sanırım sancı varsa ya da nişan vs. Gelmişse açılmaya bakıyorlar normalde
Bebitooo Ya kızlar birşey sorucam çatıyla açıklık aynı şey değil mi aynı yerden bakıyor aynı sekilde bakmıyor mu Delimavi
Kaderteke Nihan6 32haftalıkken falan nstye bağlandım sonra çatı muayenesi için bekledim 38+6 olmuştum daha bakmıcaklardı dün fln kontrol için gittim kendim söyledim beden çatı muayenesi yapmıyorsunuz diye nstye bağlandıktan sonra baktı artık normal doğum için uygunmuş normal doğum yapabilirmişim yani
Canpolat Nihan6 Bende pazartesi 37+3 oluyorum çatı muayenesi yapalım dedi doktorum gidicez işte 33 den beri de nst çekiyor kasılmalarım var 70 i görüyorum nst de
Kaderteke Canpolat özele gidiyorsan doktor söylemiş sanırım ama devlette doktora kendin söylemessen bakmıyorlar