Minikannesi00 benim de bir anlık belirtilerim yok oldu çok korktum randevumu ertelemek zorunda kaldım gidemedik diye daha çok tedirgin oldum, bugün doktor kontrolüm vardı maşallah hiçbir sorun sıkıntı yok 💙 içini ferah tut, bol bol dua et. Rabbim sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻