ilosmoms evet söylüyorlardı doktorlar ama ben ümidimi kesmedim doğsun dedim 6aylikti doğdu beyni gelismemisti doğduğu gibi oldu zaten doktorlarda öyle demişti İnşallah bu bebeğimi sagliklisiyla kucağına alırım bakalım şimdilik bı sorun yok her kontrole gittiğimizde korkarak gidiyoruz🙂