dilan_emin21 Ben renkli görüntü istedim doktordan ama bana 7.ayda veriliyo dedi Diyarbakır’da en iyi ve renkli görüntü veren hastane ve toktor varmı iyi bildiğiniz 🙂
PapatyaAnnesi29 dilan_emin21 18-23 hafta arası balım ama renkli ultrason diye geçiyor ve ücreti biraz uçuk Gebze’de yaşıyorum 600-970₺ arası değişiyor burada
_ozlmm dilan_emin21 bana da doktorum her gittiğim de renkli de bakıyor ama çıktı vermiyor benim de aklıma hiç gelmedi istemek çünkü yüzünü falan hiç göstermiyor o yüzden istemek aklıma gelmedi galiba😂
dilan_emin21 PapatyaAnnesi29 ben özel hastaneye gidiyorum belli bı ücret veriyorum fiş olarak ama renkli görüntü dediğimde şuan vermiyoruz ama ücret almıyorlar baya pahalıymış bu arada😀
Eseses2828 PapatyaAnnesi29 Merhaba bende gebzedeyım ama uygun bir yer bulamadım dahaca 600 lıra olan neresi acaba ona da bı bakayım
Halfey 18-23 arası Detaylıda veriyor renkli görüntü bide bazı hastaneler hiç vermiyor özeller genelde renkli veriyo
berfin_21 dilan_emin21 ben 31 haftalığım 32 olunca tekrar gidecem doktora daha ben renkli ultrasyon almamışım en son 28 de gittim kendini göstermedi hastanemde dünya doğum hastanesi Yasemin Çeter
dilan_emin21 berfin_21 bende dünya doğum Hastanesi’ne gidiyorum doktorumun ismi çelebi ordada ilk çocuğumu doğurdum bu ikincisi öbürü vefat etti doğar doğmaz çelebi hoca 7.ayda veriyorum dedi suan5 aylik
ilosmoms dilan_emin21 Allah rahmet eylesin neden vefat etti acaba ve karnınızdayken böyle bir riski olduğunu söylemişler miydi ?
trakyalikizce dilan_emin21 ben özele gidiyorum ilk renkli ultrason görüntümüzü 18. Haftamızda vermişti doktor. Sonraki kontrollerimizde de yüzünü gösterip net poz verdiği zamanlarda hep renkli ultrason da veriyor ☺️ ekstra bir ücret de talep edilmiyor ☺️