Bebisinizz üzücü ama ya doktorla İletişim önemli hamileligin her günü her haftasi ayı önemli stresten uzak olarak güzel geçirmeniz önemli . En ufak riske gelmiyor bu işler bende serklajliyim en ufak biseyde korkuyorum ulaşmak isyiyirum doktoruma devlet hastanesinde oda hafta sonuna denk geldi mi çok korkuyorum .ins sağlıkla sürecimizi tamamlayalım ama hiç riske atmayın beklemeyin en ufak biseyde