Hayırlı sabahlar hanımlar, geçen haftada böyle bi tartışma açmıştım birkaç gün su gibi akıntım gelip durdu dün yine su gibi geldi, ağladım çünkü bir önceki gebeliğimde de böyle olup bebeğimi kaybetmiştim amniyon sıvısı bitmişti… bu sabah doktora gitmek istedim fakat bizim burda randevusuz bakmıyorlar randevuyu 22sine aldım sizce gelen su mudur? Göbeğimde küçük bu arada 12 haftalık hamileyim, bana bi akıl verin lütfen 🥺 bu bebeğimi de kaybetmek istemiyorum 😔