Ben 6+6 haftalık gebeyim ve 1 haftadır inanılmaz bi mide bulantısı kusma yaşadım çok yoğun önce sabahtı sonra sabah akşam oldu prilam kullanıyorum 2 gündür mide bulantım geçti bu seferde cok halsiz cok uyuşuk sürekli uyku halinde biri oldum nereye kadar sürücek bilmiyorum bıraktıgım zaman bulantı olucak mı acaba ondanda korkuyorum