TosbikAnnesiii ne beklediğinize gore değişir. Ilk gebeligim riskliydi üniversite hastanesi ve devlet takipliydim 25 den sonra hep dogumhaneye girdim nst icin sanci icin su kontrolu aciklik vs icin. Herkes kendi cani ile cebelleşiyor kimsenin yaninda refakatçi olmasina izin verilmiyor, kanaman varmis ağlıyormuşsun kusuyormuşun korkuyormuşsun kimsenin umrunda degil. Gözümün önünde kadinin bi anda yere yığılıp doğumun başladığına şahit oldum ben yere aleladi bi örtü atip orada baktilar acikligina aaa 8 cm olmus senin baslamis dogumum ama icerde dogum var suan bekliceksin mecbur dediler. Icerdekide full suriyeli hasta :) o uzun koridorda dahi tek basina yürüyorsunuz kimse gelemiyoe yanınıza disardan size asla ulasamiyorlar ölseniz ancak oyle haberleri olur. Sürekli bi azarlanma durumuda cabasi. Pandemi patlak verdi 30 haftaliktim almadi üniversite biz pandemi hastanesi olduk riskli git özele bundan sonra dediler. Ah ben 30 dan 39a kadar ozele gittim aman allahim ben doktor gördüm ya dedim ben doktora pes pese soru soruyorum ve adam sıkılmadan bikmadan usanmadan bana cevap veriyor yetmiyoe sen hamilesin diye biseyler ikram ediyor :)
Dedim ben hayatta bi daha devlete geri dönmem zaten. Sancim geldi duzenliydi ishal vurdu pesine doktorumu aradim gece saat 12 hemen gel dedi ben gidene kadar o varmis bile hastaneye kapida karsiladi arabamin kapisini acti resmen. Tam 2 gece yatisim yapildi dogum oncesi esimle ayni odada kaldik sanci odasi yani her dk ilgi alaka vardi ebelerin biri gidiyor digeri geliyor sık kontrol takip var. 3 gecede dogum sonrasi kaldim. Toplamda 5 gece esimle hic bi sorun yasamadan kaldik resmen yani yok erkek kalamaz baska refakatçi olmaz bilmem ne durumuda yok. Pandemi geregi ziyaretci yasakti bir tek oda sorun degil benim icin arti bi durumdu zaten.
Simdi yine özele gidiyorum ama bazi testleri gideyim devlette yaptirayim dedim basit kan idrar olue seker yuklemesi vs olur. Hayattan bezdim resmen odaya ayni anda 6 hasta alinirmi hic alınıyor. Ee Poliklinikte muhattap oldugum doktorla dogumda da görüşme sansiniz yok cunku o gun kim nöbetçiyse o dogum yaptiriyor ki genelde ebeler oluyor ancak sezaryan durumunda doktor geliyor…