TosbikAnnesiii
Hastaneden hastaneye degisiyor bence.
Kahramanmaras kadin dogum hastanesine bir kere rahatsizlanip gitmistim. Yanina kimseyi almiyorlar. Bayan dahil. Ayakta duramazken upuzun acil koridorunu tek basima gitmek zorunda birakildim. Yengem yalvardi yaninda gireym diye. Bari yardim edin dedi. Hic umurlarinda olmadi.
Dogum yapanlarida gordum. Tek baslarina sanci cekmeye calisiyorlardi. Kanamam vardi. Hic ilgi alakasiz bes karis suratla oda oda gezdirdiler. Yok doktor burda yok git poliklinikte sira bekle. Siraya girdim onumde tam 100 kisi vardi. Ciktik ozele gittik hemen.
Ozelde dogum yaptim. Sancimi odamda cektim. Esim ,kayinvalidem ,ablam hep yanimdaydi. Muayeneye tek alindim. Ebe ve hastane calisani yengem yanimdaydi surekli destekci. Muayeneden geri esimin yanina geciyordum. Doguma yengem girdi yanimda. Doktorum inanilmaz ilgili biri. Guler yüz , merhamet , yumusak baslilik. Asiri motive edici bir surec yasattilar. Asla gerilip ,korkmadim.
- Gebeligim yine ozele ayni doktora gidiyorum.