Melayke- doktorum bana boyatmada sakınca olmadıgını söyledi16. Haftadan itibaren her ay boyattım.
Sordugumda kaliteli boya kullan, havadar yerde boyat yeterli dedi ve kına ile boya arasında sizin için fark yok demişti
Saçlarımı boyatmazdam ben kendimi kötü ve mutsuz hissederim. Pasaklı sally olmak istemiyorum. Kendimi kötü hissetmem de bebeğime zarar nihayetinde :)