Geçen hafta sonomarda yaptırdım, 600₺
Çok ilgiliydiler çok memnun kaldım bebeğimiz yüzünü göstermediği için muayeneye ara verip birazdan tekrar bakalım dedi yine göremedik o yüzden müsait olduğunuz zaman tekrar gelirsiniz bakarız dedi , şimdi tekrar gideceğim ücretsiz bakacaklar