Nazliozr Buseduru küçük yerde zor oluyo böyle şeyler heleki eşinin ailesi tanıdık biri ise ve eşinin amcası aile hekiminiz ise 🤨
Mrlbrk Buseduru Once kan testi yaptir canim ondan sonra soyle onlara. Ne hakla laf ediyolarsa zaten 😤
desagr Buseduru Rabbim nasip etsin inşallah canım ❣️ Merak ediyorum da kaynananlar ne diyo? Yahû insaf ya sanki hamilelik bizim elimizde olan bişey🙄 herşeyin Allah’tan geldiğini bilmiyolar mı? Ne ayıp şeyler
Buseduru desagr geleli 3 sene oldu hala bize bi torun veremedin yoksa sen sorunlumusun ben demiştim bunu almayalım diye saten tekstilde çalışan hiç iyi olmaz hep insanı aşagılar canım benide isdemiyo zaten 3 seneden beri aynı evdeyim hiç huzur yok
Sezenaksu2601 Buseduru benim adetim geçmişti öyle yapmıştım pozitif çıktı ve şuan 7 haftalık hamileyim 😊😊
IlaydaOrhanKopuz Buseduru hayırlı olsun canım hamilesin.negatif sonuçlarda yanılma payı oluyorda pozitif sonuçlar da olmuyor çok düşük bir ihtimal yani.sen bi de kan testiyle doğrula.