Eken012 inş bundan sonraki süreçleriniz güzel geçecektir hastane ve doktor değiştirirseniz aslında önceki tecrübeyi de hatırlamamış olursunuz her gidişinizde ben her ne kadar gebeliğin başlarında da olsam şu ana kadarki süreç için Volkan hocayı öneririm ilk muayene ücretsiz oluyor tüp bebekte önceki bütün testlerinizi görmek istiyor en azından gidip tanışın ona göre değerlendirirsiniz kanamam olduktan sonraki kontrolde kendisi 12.haftama kadar rapor da teklif etti çalıştığım için fakat şehir dışından rapor kabul olmuyor kendi şehrimde zor ikna ettim doktorları ben de henüz burada içime sinen bir doktor bulamadım ilgisiz gibi geliyorlar Volkan hocayla da kıyaslayınca üstelik tüp bebek olduğunu biliyor doktorlar zor elde edilen bir gebelik olunca biraz daha ilgi bekliyorum