Eken012 hastaneye 14 bin ödedik fakat benim ilaçlarım çok fazlaydı transfer öncesi iğneler zaten maliyetli oluyor bir de transfer sonrası da çok ilacım vardı transfer günü bir serum takıldı 1500 TL e ilaçlarla birlikte herhalde 30 bini bulmuştur git gel benzin masrafı da herkesin o kadar çok ilacı olmuyor bizim aşılama vs olmayınca rapor da çıkartmadık ama bildiğim kadarıyla hastane raporlu da kabul ediyor gebelik olunca ilaçlarımı SGK üzerinden yazdılar ücretli olmasın diye ama hala ilaçlarım var buradaki doktor da pek karışmıyor tüp bebek ilaçlarına o yüzden yine ücretli ödüyoruz 12.haftada bırakacağım baya azaldı ilaçlarım bir de benim 5. Ve 6.haftada kanamam oldu baya Volkan hocayla Whatsapp üzerinden haberleşerek tedavimi yaptı durdu kanama o süreçte de ilgilendi sonrasında kendisine randevumuz vardı kalp atışını duyduk git gel yapmak sizi yorar kendi şehrinizde doktora devam edin ama bir şey olursa da beni haberdar edin dedi ilaç dozlarımı takip ediyor hala soruyorum yavaş yavaş bırakıldığı için ilaçlar