Didem38 benım kalp Atışı duyulmadı gözükmedi de Altıncı haftamdaydım doktor bana dediki duymamız lazım duyulmuyor kalbi bir sorun mu var hani beni böyle psikolojik bunalma soktu o an. Ama ben ilk bebeğim de acı tecrübeler edindim için bu doktorun bu söylediklerini hiç takmadım bana haftaya gel mutlaka duymamız lazım dedi ben gitmedim iki hafta sonra başka doktora gittim hatta üç hafta falan da olabilir ve kalbi duyuluyordu bebeğin sağlığı yerindedir her şey normal dedi ben dedim ki o doktora kalbini duymamışlardı böyle böyle dediler falan dediki ultrasonla alakalıdır dedi Bazı doktorların ultrasonları çok eski olduğu için görüntü olarakta net bir görüntü vermiyor kalp atımını da net bir şekilde duyulmuyor hatta hiç gözükmüyor ben o yüzden Doktorumu değiştirip 2-3 hafta sonra gitmeyi daha sağlıklı buldum o yüzden sana da bunu tavsiye ediyorum hemen gidip başka doktoru deneme yani bir bekle 2-3 hafta sabırlı ol.😘♥️