7 haftalık gebeyim. Bugün kontrole geldim sonunda. 2 gün kanamam oldu. Doktor ultrasyonda baktı alttan tedavi de etti bebeğimin kalbi atmıyormuş öyle dedi. Kanamadan sonra kalbi durmuş olabilir dedi. 7 haftalık gelişimininde ama kalp atışını duyamadım. 1hafta daha bekleyelim istersen dedi. Çok korkuyorum. Böyle bir durum yaşayan oldu mu ? Ne olur yardımcı olun.