ccikizbebek Merveclnk keşke secsek ama secemiyoruz kızım var bitane bunlar da kız olursa benden bişey bekleme diyor
Merveclnk ccikizbebek çok ayıp ya Günahta Allahtan gelen sonuçta sorgusuz kabul görmeli kader yani napabilirsin ki ayrıca cinsiyeti erkek belirliyor demekki spermi x kromozom veriyorki kız oluyor yani 🙂
Ayse_tusem_buglem ccikizbebek yok artık.benimde üçüncü kızım olacak.cahil değildir herhalde cinsiyetin kendinden kaynaklı olduğunu bilmesi lazım 🙄
Ayse_tusem_buglem ccikizbebek benim eşim ailede tek erkek.en başta bozulur gbi oldi ama yapacak bir şey yok sağlıklı olsun tek temennimiz.stres yapıp kendini de bebeğini de üzme canım doğunca değişecektir emin ol 💐💐