hilalaydin https://resimyukle.io/r/qwxaxw4lnG Bana da bakar mısınız 13 haftalık olduk kesinlesmeden söylemek istemedi doktorumuz
Sinemakty Deletedmom_12 bunu bende duydum canım benim ilk çocuğum erkek 32ydi şimdi ikinci gebeliğim 65 çıktı 16+6da doktor kız dedi Cuma günü detaylıya gireceğim bakalım 🙏💕🌸
Sinemakty Nurella2 e nabızdan ikili test sonucuna bak fetal beta hcg değeri yazıyor canım bakarsın bi..kaç haftalıksın? Bende özele gittim kız dedide
hilalaydin girl_boy_annesi https://resimyukle.io/d/EWsOBfcB8xkPSejn9HtBic8RM7FgzSDs2JrU8FWTmxf8GhuqpfPN00k0aV26PGvs Banim ki ne de tahmin yapar mısınız ?
Nurella2 Sinemakty ikili testi bugün yaptılar sonuç 10 gün sonra çıkar dediler o zmn bakarm bakm tutuyormuş 😊
Sinemakty Nurella2 oo benimki kesin doğrumudur o zaman 🤣16+6da söyledi bizede.. ama ben burda okuduklarımdan sonra korkuyorum ya değişirse diye😊