Okulumda tek öğretmenim ve haftada 30 saat hatta bazen 32 saat derse girdiğim oluyor. 7 haftalık hamileyim bu yoğunluğa dayanabileceğimi sanmıyorum okul açılınca. Şimdiden nasıl olacak diye stres yapıyorum okuldaki öğrenciler de biraz disiplin sorunu da var malesef. Müdür dışardan başka öğretmen getiremem diyor okul merkezden uzakta. Yasal olarak 21 saatten fazlasına girmeme hakkım var ama tek öğretmen olduğum için bu durumu nasıl kullanabilirim. Hamileliğinde 30 saat derse girenler var mı, nasıl dayandınız? Hamile olmadan bile çok yorucuyken şimdi nasıl olacak hiç bilmiyorum