Birbebismeselesi kesinlikle öyle ben aşırı hareketliydim sürekli bi yerleri sil süpür düzenle hiç yatmıyordum yürüyüş vesayre çok aşırı yaptım onun da baya faydası oldu, evet benim suyum geldikten sonra artık istemsiz ıkınma hissi oluştu tutamıyordum kendimi afedersin ama sanki büyük tuvaletin gelmiş de tutamıyorsun gibi oluyo yani arka tarafa vuruyo ağrısı meğer o bebekmiş baskı yapıyormuş, arabada hastaneye giderken bile kendimi zor tuttum bacaklarımı kapattım ama elimde değildi ve ıkınıyordum, artık son dakikalardaydım, dedim tamam geliyor bu sefer, yani arabada daha güçlü ıkınsam gelcekti resmen bacaklarımı kapatıp kendimi tuttum, sancının evde olan kısmı tabi biraz zordu biraz değil baya zordu, dakikada bir giriyordu sonra artık daha sıklaştı kayınvalidem belime masaj felan yapıyor ablam elimden tutup yürütüyor falan ama sancıdan kimseyi görümüyordum, tabi kendi sancımla doğurmam çok güzeldi, herkes büyük cesaret nasıl dayandın evde bu kadar dedi ama sürekli gittim geldim 2cm asla ilerlemedi bide doktor, ilk doğumun belki bu sancılar günler sürebilir diyince ben bu kadar kolay olacağını asla tahmin edemezdim, umarım sizin doğumunuz benimkinden de kolay olur, dualarım sizlerle merak ettiğiniz şeyler olursa cevaplarım, bebişten fırsat buldukça yazarım 🌼