Birbebismeselesi sabah 6 buçuk 7 gibi sancılarım başladı ama gittiğimde açılmam 2 cm di, gidip geldim asla ilerlemedi ilk doğumum olduğu için açılma hemen olmaz dediler bende önemsemedim sürekli gittim geldim 2 cm, sonra doktor evde sancılar sıklaşsın iyi gel dedi, bende sıcak duş aldım özellikle belden aşağı su tuttum, sıcak su torbası koydum belime ve kasıklarıma o sancılarımı biraz hafifletti sonra suyum geldi, ve hastaneye zor yetiştim gittiğimde ise doğumum başlamıştı, benim evim asansörsüz çok merdiven inip çıkardım, birde evin içinde de oturan biri değildim hamilelikte çok iş yapar hiç yatmazdım onunda faydası olduğunu düşünüyorum