Hatice2323 amiin zorunlu çünkü denesek o kadar sancıyı çekip açılmasın olmaması ve tekrar sezaryen olma riski var dedi 39. Haftadayım ne sancı çıkıyor nstde ne çocuk kanala girebildi ama çok fazla çatı ağrım oluyor adım atamıyorum resmen doktor bu ağrılarda işte kemiklerin açılmadığı için oluyor dedi. Bende hem sancıyı hem sezaryeni kaldırabileceğimi sanmıyorum bebeği de riske atmak istemiyorum mecbur sezaryen olacağım